16.8.10

Um dos problemas de viajar...

...é que a gente passa a encontrar coisas assim na mailbox:
Kære Cora Ronai,

Som aftalt under Deres nylige ophold på Radisson Blu Royal Hotel, Copenhagen har De indvilget i at deltage i vores undersøgelse. Vi beder Dem derfor venligst følge linket nedenfor for at få adgang til Deres personlige undersøgelse, eller blot kopiere og indsætte hele web-adressen, der er vist nedenfor, til adressefeltet i Deres browser:

http://survey.medallia.com/radissonblu?c2y7tx9s5nvdkt7

Som Radisson Blu gæst er Deres feedback af stor betydning for os. Derfor vil vi gerne høre om Deres ophold og få at vide, om vi har opfyldt Deres forventninger.

På forhånd tak for, at De vil give os Deres synspunkter.

Med venlig hilsen,
Roy Kappenberger
General Manager
Radisson Blu Royal Hotel, Copenhagen

* suspiro *

(Pessoas, meu problema não é entender o que o texto diz; o teor a gente percebe mesmo sem Google. O que me espanta é ver uma cadeia como a Radisson mandar correspondência em dinamarques para hóspedes internacionais. A Scandic mandou o mesmo tipo de pedido, mas em inglês, o que é mais razoável.)

Nenhum comentário: